16. februar 2025
NY frist innmelding saker til GF 17/3 -Varsel om ordinær generalforsamling i Solligården Borettslag
Dato: Mandag 28.04.2025
Saker som ønskes behandlet i ordinær generalforsamling måvære styret i hende innen mandag 17.03.2025.
Saker meldes inn via www.bonord.no og 'min side'.
Dersom du ikke er bruker av 'min side' allerede,må du trykke registrer deg og følge veiledningen deretter.
Saker kan også sendes til: post@solligarden.no
Vi gjør oppmerksom på at det bare er saker som er nevnt iinnkallingen som kan behandles i
generalforsamling.
For å sikre en effektiv og god behandling av saker er detønskelig at innmeldt sak inneholder:
1. Tittel
2. Beskrivelse av saken
3. Forslag til vedtak
4. Legg ved vedlegg dersom nødvendig (tegninger/bilder osv)
Alle saker som skal tas med i innkallingen må leveresskriftlig og signert til styret innen fristen, samt inneholde
forslagsstillers kontaktinfo for eventuelle avklaringerknyttet til forslaget. Dersom saken ligger innenfor styrets
fullmakter, vil styret ta kontakt for å avklare om detønskes at saken behandles av styret.
Valg
For innspill på valg av styret og andre tillitsvalgte, kanvalgkomiteen kontaktes:
Jon Guddingsmo. e-post: jgudding@online.no Tom Egil StangJohannessen. e-post: tomegiljoh@gmail.com
May-Lise Hansen. e-post: maylise.hansen@gmail.com ElinBallovarre. e-post: elintroms@hotmail.com
Egen innkalling med vedlegg vil bli sendt ut mellom 8 og 20dager før generalforsamling.
Med vennlig hilsen
Styret i Solligården Borettslag