16. februar 2025

NY frist innmelding saker til GF 17/3 -Varsel om ordinær generalforsamling i Solligården Borettslag

Dato: Mandag 28.04.2025

Saker som ønskes behandlet i ordinær generalforsamling måvære styret i hende innen mandag 17.03.2025.

Saker meldes inn via www.bonord.no og 'min side'.

Dersom du ikke er bruker av 'min side' allerede,må du trykke registrer deg og følge veiledningen deretter.


Saker kan også sendes til: post@solligarden.no


Vi gjør oppmerksom på at det bare er saker som er nevnt iinnkallingen som kan behandles i

generalforsamling.

For å sikre en effektiv og god behandling av saker er detønskelig at innmeldt sak inneholder:

1. Tittel

2. Beskrivelse av saken

3. Forslag til vedtak

4. Legg ved vedlegg dersom nødvendig (tegninger/bilder osv)


Alle saker som skal tas med i innkallingen må leveresskriftlig og signert til styret innen fristen, samt inneholde

forslagsstillers kontaktinfo for eventuelle avklaringerknyttet til forslaget. Dersom saken ligger innenfor styrets

fullmakter, vil styret ta kontakt for å avklare om detønskes at saken behandles av styret.


Valg

For innspill på valg av styret og andre tillitsvalgte, kanvalgkomiteen kontaktes:

Jon Guddingsmo. e-post: jgudding@online.no  Tom Egil StangJohannessen. e-post: tomegiljoh@gmail.com

May-Lise Hansen. e-post: maylise.hansen@gmail.com  ElinBallovarre. e-post: elintroms@hotmail.com


Egen innkalling med vedlegg vil bli sendt ut mellom 8 og 20dager før generalforsamling.


Med vennlig hilsen

Styret i Solligården Borettslag